Dissad :(

Asså känner mig ---- dissad!! ingen komenterar och vet inte om nån läser den det är jätte tråkigt att blogga om ingen läser den!!!!! kommentera om ni läser den om jag inte har fått mer än 3 kommentarer nästa vecka så slutar jag blogga och kommer aldrig mer göra en blogg :(
Vill ha en blogg men känner att det är onödigt om ingen läser den och kommenterar kommer blogga mkt mer om ni komenterar den vet att ni inte kommer komentera men snälla skriv inte värsta dikten då skriv en liten kort mening dåraa!! ;( det blir mycket roligare att rita och jag kanske inte ritar av den där bilden för det blir så tråkigt då!!! tvingar er inte att kommentera men asså om ni vill göra mej glad så skriv nån liten snäll sak och jag kan försöka att rita det finaste jag kan på nästa bild, den bilden ja la ut förut tog typ en halvtimme att göra och det är inte så mycket o.o
komentera gärna om ni vill göra mig glad :)
mina fåglar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0