;(

Hej bloggade inte igår heller var nån gårdsloppis på dagiset jag gick på :)
Men nu ska jag göra 2 inlägg i ett... asså extra långt :) kanske inte så kul att läsa men jag lägger ut bilder och kanske nåt youtube klipp så ni får ha lite roligare hahahahahaha (inte roligt!)
AJJA har ritat en sak men jag kan inte ladda upp den nu har inte hunit göra det på datorn u.u men vem bryr sig? (jag bryr mig!!!)
Hihi, vet det har redan börjat bli långtråkigt xD
Haha ritade den för jätte länge sen!! typ..
tog typ en kvart att rita den tror jag :)
Mei Sunohara
Tycker ni jag ska försöka rita av den mangan? (hittad på google..)
JA/NEJ? komentera!! och jag kan lägga upp bilden ikväll (den jag inte har hunnit ladda upp/ner på datornxD)
SNÄÄÄÄÄÄÄlA!! kommentera ja eller nej de var den enda som jag skulle kunna rita av inte så HIMMLA/HIMLA svår :)
Har ingen aning om vad jag mer ska skriva mer men ajjjjjjjjjja det får väl bli ett så kort eller långt inlägg gör oftast inte så långa :)
Bye//: KE$HA111 (på msp)
PS: om ni inte vet hur man gör $ så kan ni kalla mig keesha :) eller kesha

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA!

2012-05-11 @ 16:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0